Toyota, Yenilenen Yüzüyle Çorlu'yu Fethetti
Dünyanın lider otomobil üreticisi Toyota,
yenilenen yüzünü tanıtmak için çıktığı Türkiye turu kapsamında Çorlu Toyota
Plaza Köşkdere’ye de uğradı. Toyota’nın yeni dizayn anlayışını yansıtan; Verso,
Auris, Avensis, , RAV4, GT86 ve Yaris Hybrid modellerinin tanıtıldığı toplantıya,
Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Kurumsal İlişkiler Direktörü Selim Okutur
ile birlikte Toyota Plaza Köşkdere Genel Müdürü Zeynep Köşkdere de katıldı.
“Öncü
olmak, Toyota’nın temel felsefesidir”
Üstün teknolojisinin yanında, yeni dizaynı ve
konforuyla da dikkat çeken en yeni Toyota modellerinin tanıtıldığı toplantıda
konuşan Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Kurumsal İlişkiler Direktörü Selim
Okutur; “Öncü olmak Toyota’nın temel felsefesidir. Çevreci teknolojilerde,
yakıt verimliliği konularında, üst düzey teknolojinin kullanımında hep daha da
ileriyi hedeflemek Toyota’nın temel düşüncesidir. Otomotiv pazarı, yoğun bir
rekabeti yaşıyor. Bu rekabette Toyota, yeni modellerinin satışa sunulmasıyla
daha da güçlenmiştir. Toyota’nın bu yeni yüzü ilk olarak yeni Yaris’te ve onu
takiben GT 86, yeni Auris, yenilenen Verso, yeni RAV 4’te görüldü. Bu yeni
tasarım anlayışını Temmuz ayı sonunda piyasaya sunulacak olan yeni Corolla’da da
göreceğiz. Yeni Corolla ve tüm yeni modellerimiz ile birlikte; müşterilerimizin
beklentilerine cevap veren, dinamik, çekici, güçlü, güvenli ve çevreci
otomobiller üretme felsefemiz devam edecektir. Özellikle sedan pazarının güçlü
olduğu ülkemizde yeni Corolla, yükselen hedeflerimizde önemli bir rol
oynayacaktır. 150 milyon euroluk yatırımla Türkiye’de üretilecek olan yeni
Corolla’nın piyasaya sunulmasıyla birlikte markamız ivme kazanacaktır” dedi.
“En
fazla AR-GE bütçesi Toyota’nın”
Dünyadaki karbon salımının yüzde 23’ünü otomotiv
endüstrisinin ortaya çıkardığını kaydeden Okutur; “Gelecekte çevre dostu
araçların tercih edilme kriterlerinde ilk sırayı alacağına inanıyoruz. Toyota
teknoloji liderliğiyle; daha güvenli, konforlu, çevreci, enerji tasarrufu
odaklı, sosyal ağlarla iletişim kuran evler, otomobiller ve toplumdan oluşan
yeni bir yaşam stilinin hayata geçirilmesi için araştırma-geliştirme
faaliyetlerine de ara vermeden devam ediyor. Toyota bu amaçla yıllık 10 milyar
euro ile sektörümüzdeki en fazla AR-GE bütçesini, araştırma ve geliştirme
faaliyetlerine ayırmaktadır” diye konuştu.
“Amacımız,
Toyota’yı Türkiye’nin en sevilen markası yapmak”
1995 yılından bu yana; 2 bin 671 metrekaresi
kapalı olmak üzere toplam 19 bin metrekarelik alanda, 44 uzman personeliyle
hizmet veren Çorlu Toyota Plaza Köşkdere Genel Müdürü Zeynep Köşkdere de
Toyota’nın, müşteri memnuniyeti konusunda hassasiyetini dile getirdi. Köşkdere,
Toyota’nın otomotiv sektöründe bu bakış açısının benimsenmesinde öncü olduğunu
söyleyerek; “KalDer Müşteri Memnuniyeti Endeksi araştırmasında, binek otomobil
kategorisinde tüm rakiplerini geride bırakarak üst üste 5’nci kez listenin
birinci sırasında yer almayı başaran ilk ve tek otomobil markası olduk. Bu
ödüller marka olarak hep bir adım önde gitmek için bizi motive ediyor. Bu
motivasyon ile birlikte amacımız; Türkiye’de Toyota’nın marka değerinin verdiği
güveni genele yaymak ve en önemlisi Toyota’yı Türkiye’nin en sevilen markası
yapmaktır” diye konuştu.
Toyota,
en yenileriyle Çorlu’da
Yenilenen yüzüyle Türkiye turuna Çorlu ile
devam eden Toyota; ailelerin öncelikli tercihi yenilenen Verso, Toyota’nın
heyecan verici yeni tasarım anlayışını tam olarak yansıtan yeni Auris,
Toyota’nın lüks ve teknolojiyi buluşturan modeli yeni Avensis, SUV segmentinin
öncüsü olarak donanımıyla arazide olduğu kadar kent yollarının da gözde aracı yeni
RAV4, Toyota’nın 50 yıllık spor otomobil birikimini yeniden asfalta taşıyan
GT86 ve dünyada 5 milyon adedin üzerindeki satışıyla hibrit teknolojisinin
lideri Toyota’nın B (küçük araç) segmentindeki ilk hibrit otomobili olan Yaris
Hybrid’i tüm ayrıntılarıyla tanıttı. Türkiye turunun önümüzdeki günlerde
Türkiye’nin pek çok kentinde devam edeceği de bildirildi.
Benzer Haberler
- Arama Kurtarma Destek Dronu Projesi’ne Sponsor Oldular!
- Drone Eğitimi Projesi’yle 17 Gazeteci “İHA Ehliyeti” Aldı
- TFL Robotics, Amerika’da Türkiye’yi Temsil Etti
- Büyükşehir'den, Çevre Temizliğine Teknolojik Yatırım
- Büyükşehir Belediyesi, Çöpten Elektrik Enerjisi Üretiyor
- Ergeneli Genç Öğrenciler, TEKNOFEST İle Buluştu
- Kaçak Hafriyata, Zabıta Ekiplerinden Drone'lu Takip
- Belediyenin “Mobil Aşevi” Projesi İçin Geri Sayım Başladı
- Süleymanpaşa Belediyesi’nden, 3 Boyutlu Hizmet
- Türk Telekom’dan, Global Arenada 5 Başarı Hikâyesi Birden