Toyota, Yenilenen Yüzüyle Çorlu'yu Fethetti
reklam
02 Temmuz 2013
Toyota, Yenilenen Yüzüyle Çorlu'yu Fethetti

Toyota, Yenilenen Yüzüyle Çorlu'yu Fethetti

Dünyanın lider otomobil üreticisi Toyota, yenilenen yüzünü tanıtmak için çıktığı Türkiye turu kapsamında Çorlu’ya da uğradı. Teknolojisi, dizaynı ve konforuyla dikkat çeken modeller, Toyota Plaza Köşkdere’de düzenlenen bir toplantı ile tanıtıldı.

Dünyanın lider otomobil üreticisi Toyota, yenilenen yüzünü tanıtmak için çıktığı Türkiye turu kapsamında Çorlu Toyota Plaza Köşkdere’ye de uğradı. Toyota’nın yeni dizayn anlayışını yansıtan; Verso, Auris, Avensis, , RAV4, GT86 ve Yaris Hybrid modellerinin tanıtıldığı toplantıya, Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Kurumsal İlişkiler Direktörü Selim Okutur ile birlikte Toyota Plaza Köşkdere Genel Müdürü Zeynep Köşkdere de katıldı.

“Öncü olmak, Toyota’nın temel felsefesidir”

Üstün teknolojisinin yanında, yeni dizaynı ve konforuyla da dikkat çeken en yeni Toyota modellerinin tanıtıldığı toplantıda konuşan Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Kurumsal İlişkiler Direktörü Selim Okutur; “Öncü olmak Toyota’nın temel felsefesidir. Çevreci teknolojilerde, yakıt verimliliği konularında, üst düzey teknolojinin kullanımında hep daha da ileriyi hedeflemek Toyota’nın temel düşüncesidir. Otomotiv pazarı, yoğun bir rekabeti yaşıyor. Bu rekabette Toyota, yeni modellerinin satışa sunulmasıyla daha da güçlenmiştir. Toyota’nın bu yeni yüzü ilk olarak yeni Yaris’te ve onu takiben GT 86, yeni Auris, yenilenen Verso, yeni RAV 4’te görüldü. Bu yeni tasarım anlayışını Temmuz ayı sonunda piyasaya sunulacak olan yeni Corolla’da da göreceğiz. Yeni Corolla ve tüm yeni modellerimiz ile birlikte; müşterilerimizin beklentilerine cevap veren, dinamik, çekici, güçlü, güvenli ve çevreci otomobiller üretme felsefemiz devam edecektir. Özellikle sedan pazarının güçlü olduğu ülkemizde yeni Corolla, yükselen hedeflerimizde önemli bir rol oynayacaktır. 150 milyon euroluk yatırımla Türkiye’de üretilecek olan yeni Corolla’nın piyasaya sunulmasıyla birlikte markamız ivme kazanacaktır” dedi.

“En fazla AR-GE bütçesi Toyota’nın”

Dünyadaki karbon salımının yüzde 23’ünü otomotiv endüstrisinin ortaya çıkardığını kaydeden Okutur; “Gelecekte çevre dostu araçların tercih edilme kriterlerinde ilk sırayı alacağına inanıyoruz. Toyota teknoloji liderliğiyle; daha güvenli, konforlu, çevreci, enerji tasarrufu odaklı, sosyal ağlarla iletişim kuran evler, otomobiller ve toplumdan oluşan yeni bir yaşam stilinin hayata geçirilmesi için araştırma-geliştirme faaliyetlerine de ara vermeden devam ediyor. Toyota bu amaçla yıllık 10 milyar euro ile sektörümüzdeki en fazla AR-GE bütçesini, araştırma ve geliştirme faaliyetlerine ayırmaktadır” diye konuştu.

“Amacımız, Toyota’yı Türkiye’nin en sevilen markası yapmak”

1995 yılından bu yana; 2 bin 671 metrekaresi kapalı olmak üzere toplam 19 bin metrekarelik alanda, 44 uzman personeliyle hizmet veren Çorlu Toyota Plaza Köşkdere Genel Müdürü Zeynep Köşkdere de Toyota’nın, müşteri memnuniyeti konusunda hassasiyetini dile getirdi. Köşkdere, Toyota’nın otomotiv sektöründe bu bakış açısının benimsenmesinde öncü olduğunu söyleyerek; “KalDer Müşteri Memnuniyeti Endeksi araştırmasında, binek otomobil kategorisinde tüm rakiplerini geride bırakarak üst üste 5’nci kez listenin birinci sırasında yer almayı başaran ilk ve tek otomobil markası olduk. Bu ödüller marka olarak hep bir adım önde gitmek için bizi motive ediyor. Bu motivasyon ile birlikte amacımız; Türkiye’de Toyota’nın marka değerinin verdiği güveni genele yaymak ve en önemlisi Toyota’yı Türkiye’nin en sevilen markası yapmaktır” diye konuştu.

Toyota, en yenileriyle Çorlu’da

Yenilenen yüzüyle Türkiye turuna Çorlu ile devam eden Toyota; ailelerin öncelikli tercihi yenilenen Verso, Toyota’nın heyecan verici yeni tasarım anlayışını tam olarak yansıtan yeni Auris, Toyota’nın lüks ve teknolojiyi buluşturan modeli yeni Avensis, SUV segmentinin öncüsü olarak donanımıyla arazide olduğu kadar kent yollarının da gözde aracı yeni RAV4, Toyota’nın 50 yıllık spor otomobil birikimini yeniden asfalta taşıyan GT86 ve dünyada 5 milyon adedin üzerindeki satışıyla hibrit teknolojisinin lideri Toyota’nın B (küçük araç) segmentindeki ilk hibrit otomobili olan Yaris Hybrid’i tüm ayrıntılarıyla tanıttı. Türkiye turunun önümüzdeki günlerde Türkiye’nin pek çok kentinde devam edeceği de bildirildi.

Editör : Tuğberk Erdem
3342 Okunma
KÖŞE YAZARLARI
Murat Sevgi

Murat Sevgi

Yılmaz Çivici

Yılmaz Çivici

Nijat Ayvaz

Nijat Ayvaz

Mehmet Ali Esmer

Mehmet Ali Esmer

Atıf Mutlu

Atıf Mutlu