Teski Çağrı Merkezi'ne, 2 Yılda Toplam 235 Bin 67 Çağrı Geldi
reklam
09 Nisan 2017
Teski Çağrı Merkezi'ne, 2 Yılda Toplam 235 Bin 67 Çağrı Geldi

Teski Çağrı Merkezi'ne, 2 Yılda Toplam 235 Bin 67 Çağrı Geldi

TESKİ Genel Müdürlüğü tarafından kurulan ve TESKİ Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı bünyesinde faaliyet gösteren Alo 185 Çağrı Merkezi, 2014-2016 yılları arasında 235 bin 67 istek ve şikâyete cevap vererek, yüzde 99,66’lık bir başarı oranı yakaladı.

Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak ve Tekirdağ Su ve Kanalizasyon İdaresi (TESKİ) Genel Müdürü Dr. Şafak Başa, TESKİ Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı bünyesinde faaliyet gösteren Alo 185 Çağrı Merkezi hakkında bilgi aldı.

Çağrı Merkezi’nin gerçekleştirdiği faaliyetler hakkında hazırlanan sunumu, Destek Hizmetleri Şube Müdürü Serhat Erdur yaptı. Alo 185 Çağrı Merkezi’nin faaliyetleri kapsamında; Alo 185 hattına telefonla gelen, Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi’nin hizmet hattı olan 153 hattına gelen, ilçe belediyelerinin çağrı merkezleri aracılığı ile gelen ve internet üzerinden doğrudan gelen istek ve şikâyetlere cevap verildiği ifade edildi. Vatandaşların taleplerinin sistem üzerine kaydedilerek derhal ilgili birime iletildiğini kaydeden Erdur, taleplere en yakın zamanda müdahale edilerek çözüm getirildiğini söyledi. Erdur, çağrı merkezi personeli tarafından merkezden gönderilen iş emirlerinin, görevli arıza ekiplerine ulaştırılması, takibi ve sonuçlanan arızaların başvuruyu yapan vatandaşlara telefonla dönüş yapılarak oto kontrolünün sağlandığını dile getirdi. 2014 ve 2016 yılları arasında 235 bin 67 istek ve şikâyetin çağrı merkezine ulaştığını aktaran Erdur, merkeze gelen istek ve şikâyetlerin karşılanma oranının ise yüzde 99,66 olarak gerçekleştiğini ifade etti.

Yapılan sunumun ardından konuşan Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak “TESKİ, vatandaşlara en iyi hizmeti ulaştırmak için her zaman elinden gelenin en iyisini yapmaktadır. Genel Müdürlüğün yanı sıra tüm TESKİ ilçe müdürlüklerinde de bulunan ve 7 gün 24 saat görev yapan çağrı merkezi personeli sayesinde, TESKİ abonelerine daha iyi hizmet verilmektedir. Gece gündüz çalışan tüm TESKİ emekçilerine ve bu çalışmaların yapılmasında emeği geçen herkese teşekkür ederim.” dedi.

Editör : Tuğberk Erdem
1089 Okunma
KÖŞE YAZARLARI
Murat Sevgi

Murat Sevgi

Yılmaz Çivici

Yılmaz Çivici

Nijat Ayvaz

Nijat Ayvaz

Mehmet Ali Esmer

Mehmet Ali Esmer

Atıf Mutlu

Atıf Mutlu