Geleneksel Metotlar, Müşteri Memnuniyetine Yetmiyor
18 Nisan 2019 Perşembe günü Çorlu TSO Kuzey Eğitim
Salonu’nda gerçekleşen eğitimde; “Kapsam”, “Atıf Yapılan Standartlar ve/veya
Dokümanlar”, “Terimler ve Tarifler”, “Kılavuzluk Prensipleri”, “Şikâyetleri Ele
Alma Çerçevesi”, “Planlama ve Tasarım”, “Şikâyetleri Ele Alma Prosesinin
Çalıştırılması”, “Sürdürme veya İyileştirme” konularında katılımcılara bilgiler
aktarıldı.
Benzer Haberler
- Bayram Boyunca, Kesintisiz ve Kaliteli Enerji İçin Sahada Olacaklar
- Asyaport, Aylık Elleçlemede Türkiye Rekoru Kırdı
- Demek Ki Faiz Sebep, Enflasyon Netice Değilmiş!
- Dünyanın En Büyük 12 Gemisinden Birine “Türkiye” İsmi Verildi
- Belediye Başkanı Yüksel, Küçük Sanayi Esnafıyla Buluştu
- Çorlu Belediyesi 2022 Bütçesi, 59 Milyon TL Açık Verdi!
- Kooperatiflerin Ortak Markası “GURMEDİR”, Kamuoyuna Tanıtıldı
- Kooperatif Üyelerine, 24 Bin Adet Çilek Fidesi Dağıtıldı
- Tarımsal Sulamanın Yüzde 50’sini Devlet Karşılayacak!
- TRAKYAKA Proje Teklif Çağrısı Sonuçları Açıklandı