Geleneksel Metotlar, Müşteri Memnuniyetine Yetmiyor
reklam
07 Mayıs 2019
Geleneksel Metotlar, Müşteri Memnuniyetine Yetmiyor

Geleneksel Metotlar, Müşteri Memnuniyetine Yetmiyor

Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası (Çorlu TSO) Akademi tarafından gerçekleştirilen eğitim ve seminerler kapsamında, TSE Eğitmeni Dr. Cahit Atlı’nın sunumuyla, “TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi” eğitimi tamamlandı.

18 Nisan 2019 Perşembe günü Çorlu TSO Kuzey Eğitim Salonu’nda gerçekleşen eğitimde; “Kapsam”, “Atıf Yapılan Standartlar ve/veya Dokümanlar”, “Terimler ve Tarifler”, “Kılavuzluk Prensipleri”, “Şikâyetleri Ele Alma Çerçevesi”, “Planlama ve Tasarım”, “Şikâyetleri Ele Alma Prosesinin Çalıştırılması”, “Sürdürme veya İyileştirme” konularında katılımcılara bilgiler aktarıldı.

Gerçekleştirilen eğitimle ilgili olarak açıklamalarda bulunan Çorlu TSO Yönetim Kurulu Başkanı İzzet Volkan, “Geleneksel metotlarla müşteri beklentilerini karşılamaya çalışmak, günümüzde artık yeterli olamamaktadır. Müşteri beklentilerinin artması ve pazar payının giderek küçülmesinden dolayı kuruluşlar, müşteri memnuniyeti proseslerini oluşturmakta ve yönetmekte zorlanmaya başlamışlardır. ISO 10002, müşteri şikâyeti ile karşılaşılan durumlarda kuruluşlara nasıl davranmaları gerektiğine dair yol gösterir. Kuruluşlara, müşteri ile yaşanan bir olay sonrasında ‘özür’ dilememiz yeterli mi, yoksa telafi etmek için tazminat ödemek de dâhil olmak üzere daha büyük bir faaliyet mi planlamamız gerektiğine dair rehberlik eder. Müşteri ile yaşanan problemlerin en adil şekilde ele alınmasını sağlar ve şikâyetlerden ders çıkarılarak iyileştirmeye açık alanların tespit edilmesini sağlar.” dedi.
Editör : Tuğberk Erdem
1353 Okunma
KÖŞE YAZARLARI
Murat Sevgi

Murat Sevgi

Yılmaz Çivici

Yılmaz Çivici

Nijat Ayvaz

Nijat Ayvaz

Mehmet Ali Esmer

Mehmet Ali Esmer

Atıf Mutlu

Atıf Mutlu