Tüm Müşterilerimize, Çözüm Odaklı Yaklaşıyoruz
reklam
18 Aralık 2016
Tüm Müşterilerimize, Çözüm Odaklı Yaklaşıyoruz

Tüm Müşterilerimize, Çözüm Odaklı Yaklaşıyoruz

Bölgede görev yapan gazetecilerin katılımıyla yapılan Geleneksel Basın Kahvaltıları Toplantısı’nda konuşan Trakya Elektrik Perakende Satış AŞ (TREPAŞ) Satış ve Müşteri Hizmetleri Müdürü Nihat Ülkücü “Müşterilerimize, çözüm odaklı yaklaşıyoruz.” dedi.

Toplantının açılış konuşmasını yapan ve TREPAŞ olarak hizmet kalitelerini en üst seviyelere çıkartmak için çalıştıklarını söyleyen Satış ve Müşteri Hizmetleri Müdürü Nihat Ülkücü, müşteri memnuniyeti için aralıksız olarak çalıştıklarını ifade etti.

Satış yaparken kampanyalar düzenliyoruz

Serbest Tüketici Limiti’ni aşan müşterilere, aktif enerji üzerinden yüzde 13 ile yüzde 15 arasında indirim yaptıklarını belirten Ülkücü, serbest tüketicilere yönelik indirimli elektrik enerjisi satışını yaparken önemli kampanyalar düzenlediklerine değindi. Ülkücü “Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek için güncel kampanyalar düzenliyoruz. Bu kampanyalardan en önemlisi Digitürk Kampanyası’dır. Elektriğini TREPAŞ’tan alan müşterilere tüketimleri oranında Digitürk Paketleri hediye olarak verilmektedir. İlk Ateş ve Check-Up kampanyalarımız da müşterilerimiz tarafından beğeni ile karşılanmıştır.” dedi. TREPAŞ’ın tüm Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nin baştan aşağı yenilendiğini ifade eden Ülkücü, modern dekorasyon, güler yüzlü personel ve çözüm odaklı anlayış ile hizmet verdiklerini söyledi.

Trakya’da, kaçak elektrik kullanımı yok

Kaçak elektrik kullanımı konusunda Trakya’da neredeyse hiçbir sorun yaşanmadığını belirten TREPAŞ Tahakkuk ve Tahsilat Müdürü aynı zamanda da Kırklareli ve Edirne Müşteri Hizmetleri Merkezi (MHM) Müdürü olan S. Burak Savaş “Türkiye’de kaçak elektrik kullanımının yüzde 75, hatta yüzde 80 olduğu bölgelerimiz var. Trakya’da bu oran yüzde 5 ile 6 oranındadır. Zaten elektriğin iletimi sırasında teknik kaybı da yüzde 5,5 seviyelerinde olduğundan, Trakya’da kaçak elektrik kullanımı yok denilecek düzeydedir. Bir diğer ifadeyle kaçak elektrik kullanımı yoktur da denilebilir. Trakya, bu anlamda Türkiye birincisi. Biz en iyi seviyedeyiz. Türkiye’nin her bölgesi böyle olsa, herkes için çok iyi olur. Trakya, bu anlamda parmakla gösteriliyor.” diye konuştu.

Ödemeleri, TREPAŞ veznelerine yapın

Trakya bölgesindeki tahsilat oranlarının yüzde 99,8 olduğunu ifade eden Savaş, tahsilat oranı ile Türkiye birincisi olduklarını belirtti. Bu nedenle Trakya ile gurur duyduklarını söyleyen Savaş, abonelerin mağduriyet yaşamamaları için fatura ödemelerini TREPAŞ’a ait veznelere yapmaları gerektiği konusunda uyarılarda bulundu. Savaş “Vezne tahsilat hizmetlerinde, müşterilerimizden fatura başına ücret almıyoruz. Bununla ilgili olarak uzun süredir ciddi bir mücadele veriyoruz. 18 banka ile çalışmalarımız var. Vatandaşlardan fatura başına ücret alan kurumlar var. Buna tamamen karşıyız. Bu konuda da doğan mağduriyetleri kesinlikle kabul etmiyoruz. Vatandaşlarımız, yetkisiz ödeme kuruluşlarında ödeme yapmasın. Bu konu çok önemli. Yetkili, yetkisiz şu şekilde ayırt edilebilir. Fatura bedelinizin dışında sizden ücret alınıyorsa bu bizim anlaşmalı noktamız değildir. Camlarda TREPAŞ yazan her yer yetkili değil. Fatura 100 lira ancak sizden 101 lira alınıyorsa, burada dikkat edilmeli. Bankalar ise müşterilerimizden ekstra bir ücret almıyor.” dedi.

Tekirdağ’da, tüm sahaya son derece hâkimiz

Çağrı Merkezi Hizmetini Türk Telekom AssisTT firmasından aldıklarını ifade eden TREPAŞ Tekirdağ Müşteri Hizmetleri Merkezi (MHM) Müdürü Ali Uraz da en son teknoloji ile müşterilerine en iyi Çağrı Merkezi Hizmetini kesintisiz olarak verdiklerini söyledi. Aynı zamanda yöneticiler olarak Tekirdağ’ın tüm ilçelerini ziyaret ettiklerini belirten Uraz, sahaya son derece hâkim olduklarını iletti.

Editör : Tuğberk Erdem
1922 Okunma
KÖŞE YAZARLARI
Murat Sevgi

Murat Sevgi

Yılmaz Çivici

Yılmaz Çivici

Nijat Ayvaz

Nijat Ayvaz

Mehmet Ali Esmer

Mehmet Ali Esmer

Atıf Mutlu

Atıf Mutlu