Tüm Müşterilerimize, Çözüm Odaklı Yaklaşıyoruz
Toplantının açılış konuşmasını yapan ve TREPAŞ
olarak hizmet kalitelerini en üst seviyelere çıkartmak için çalıştıklarını
söyleyen Satış ve Müşteri Hizmetleri Müdürü Nihat Ülkücü, müşteri memnuniyeti
için aralıksız olarak çalıştıklarını ifade etti.
Satış
yaparken kampanyalar
düzenliyoruz
Serbest Tüketici Limiti’ni aşan müşterilere,
aktif enerji üzerinden yüzde 13 ile yüzde 15 arasında indirim yaptıklarını
belirten Ülkücü, serbest tüketicilere yönelik indirimli elektrik enerjisi
satışını yaparken önemli kampanyalar düzenlediklerine değindi. Ülkücü “Müşterilerimize
daha iyi hizmet verebilmek için güncel kampanyalar düzenliyoruz. Bu kampanyalardan
en önemlisi Digitürk Kampanyası’dır. Elektriğini TREPAŞ’tan alan müşterilere
tüketimleri oranında Digitürk Paketleri hediye olarak verilmektedir. İlk Ateş
ve Check-Up kampanyalarımız da müşterilerimiz tarafından beğeni ile
karşılanmıştır.” dedi. TREPAŞ’ın
tüm Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nin baştan aşağı yenilendiğini ifade eden Ülkücü,
modern dekorasyon, güler yüzlü personel ve çözüm odaklı anlayış ile hizmet
verdiklerini söyledi.
Trakya’da,
kaçak elektrik kullanımı yok
Kaçak elektrik kullanımı konusunda Trakya’da
neredeyse hiçbir sorun yaşanmadığını belirten TREPAŞ Tahakkuk ve Tahsilat
Müdürü aynı zamanda da Kırklareli ve Edirne Müşteri Hizmetleri Merkezi (MHM)
Müdürü olan S. Burak Savaş “Türkiye’de kaçak elektrik kullanımının yüzde 75,
hatta yüzde 80 olduğu bölgelerimiz var. Trakya’da bu oran yüzde 5 ile 6
oranındadır. Zaten elektriğin iletimi sırasında teknik kaybı da yüzde 5,5
seviyelerinde olduğundan, Trakya’da kaçak elektrik kullanımı yok denilecek
düzeydedir. Bir diğer ifadeyle kaçak elektrik kullanımı yoktur da denilebilir. Trakya,
bu anlamda Türkiye birincisi. Biz en iyi seviyedeyiz. Türkiye’nin her bölgesi
böyle olsa, herkes için çok iyi olur. Trakya, bu anlamda parmakla
gösteriliyor.” diye konuştu.
Ödemeleri,
TREPAŞ veznelerine yapın
Trakya bölgesindeki tahsilat oranlarının yüzde
99,8 olduğunu ifade eden Savaş, tahsilat oranı ile Türkiye birincisi
olduklarını belirtti. Bu nedenle Trakya ile gurur duyduklarını söyleyen Savaş, abonelerin
mağduriyet yaşamamaları için fatura ödemelerini TREPAŞ’a ait veznelere
yapmaları gerektiği konusunda uyarılarda bulundu. Savaş “Vezne tahsilat
hizmetlerinde, müşterilerimizden fatura başına ücret almıyoruz. Bununla ilgili olarak
uzun süredir ciddi bir mücadele veriyoruz. 18 banka ile çalışmalarımız var.
Vatandaşlardan fatura başına ücret alan kurumlar var. Buna tamamen karşıyız. Bu
konuda da doğan mağduriyetleri kesinlikle kabul etmiyoruz. Vatandaşlarımız,
yetkisiz ödeme kuruluşlarında ödeme yapmasın. Bu konu çok önemli. Yetkili,
yetkisiz şu şekilde ayırt edilebilir. Fatura bedelinizin dışında sizden ücret
alınıyorsa bu bizim anlaşmalı noktamız değildir. Camlarda TREPAŞ yazan her yer
yetkili değil. Fatura 100 lira ancak sizden 101 lira alınıyorsa, burada dikkat
edilmeli. Bankalar ise müşterilerimizden ekstra bir ücret almıyor.” dedi.
Tekirdağ’da,
tüm sahaya son derece hâkimiz
Çağrı Merkezi Hizmetini Türk Telekom AssisTT
firmasından aldıklarını ifade eden TREPAŞ Tekirdağ Müşteri Hizmetleri Merkezi
(MHM) Müdürü Ali Uraz da en
son teknoloji ile müşterilerine en iyi Çağrı Merkezi Hizmetini kesintisiz
olarak verdiklerini söyledi. Aynı zamanda yöneticiler olarak Tekirdağ’ın tüm ilçelerini
ziyaret ettiklerini belirten Uraz, sahaya son derece hâkim olduklarını iletti.
Benzer Haberler
- Bayram Boyunca, Kesintisiz ve Kaliteli Enerji İçin Sahada Olacaklar
- Asyaport, Aylık Elleçlemede Türkiye Rekoru Kırdı
- Demek Ki Faiz Sebep, Enflasyon Netice Değilmiş!
- Dünyanın En Büyük 12 Gemisinden Birine “Türkiye” İsmi Verildi
- Belediye Başkanı Yüksel, Küçük Sanayi Esnafıyla Buluştu
- Çorlu Belediyesi 2022 Bütçesi, 59 Milyon TL Açık Verdi!
- Kooperatiflerin Ortak Markası “GURMEDİR”, Kamuoyuna Tanıtıldı
- Kooperatif Üyelerine, 24 Bin Adet Çilek Fidesi Dağıtıldı
- Tarımsal Sulamanın Yüzde 50’sini Devlet Karşılayacak!
- TRAKYAKA Proje Teklif Çağrısı Sonuçları Açıklandı